Naudingi komunikacijos mokymai slaugos specialistėms

2019-12-17

Kauno klinikinėje ligoninėje surengtas praktinis seminaras slaugytojoms apie komunikaciją su pacientais ir streso valdymą.
Sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijų centro dėstytoja Beatričė Rudienė supažindino su naudingais patarimais, kaip sklandžiai bendrauti su pacientais įvairiose situacijose, valdyti stresą, konfliktus.

„Jūsų darbe labai svarbi šypsena. Išmokime dažnai šypsotis, būkime empatiški“, - sakė dėstytoja. Ji parodė naudingų atsipalaidavimo, pozityvios nuotaikos išsaugojimo pratimų, papasakojo apie sklandžios komunikacijos metodus. Po seminaro slaugytojos ilgai aptarinėjo gautas žinias ir tvirtino, kad jos būtinai bus pritaikytos kasdieninėje praktikoje.
Kaip sakė renginio iniciatorė Kauno klinikinės ligoninės direktorė slaugai ir maitinimui Gražvydė Masiliūnienė, ligoninėje slaugytojai skiria labai daug laiko bendravimui su pacientais per visą jų gydymo procesą. „Sklandi komunikacija nulemia įstaigos reputaciją, įvaizdžio formavimą, todėl manome, kad gautos žinios dar labiau pagerins mūsų darbo kokybę bendraujant su pacientais“, - sakė G. Masiliūnienė.

Sauliaius Tvirbuto nuotr.